E valvole uniche overcenter di a serie sò cuncepiti per assicurà a stabilità in a pusizione di travagliu di un attuatore idraulicu cù carica sospesa, è per cuntrullà u so muvimentu in una sola direzzione (di solitu a fase di discesa), lascendu u latu oppostu alimentatu da u flussu liberu; grazia à l'alloghju per un bolt banjo nantu à u corpu di a valvula, ponu esse stallati direttamente nantu à a testa di u cilindru, simplifichendu u circuitu in favore di i tempi di assemblea, è ottimizendu u rendiment grazia à u cuntinimentu di u fenomenu d'isteresi.
U bullonu di raccordamentu deve esse stallatu nantu à a linea di ritornu di u cilindru. Alimentando a linea opposta à a carica, a linea pilota gestisce l'apertura parziale di u canali di discesa chì permette u cuntrollu di u muvimentu di l'attuatore è evitendu u fenomenu di cavitazione grazia à l'azzione di cuntrastà a forza gravitazionale. Un foru calibratu smorza u signale pilotu in modu chì a valvula apre è chjude proporzionalmente, evitendu oscillazioni di carica. A valvula overcenter unica funziona ancu cum'è una valvola antishock in presenza di picchi di pressione causati da impatti o carichi eccessivi. Per esse pussibule, a linea di ritornu nantu à u distributore deve esse cunnessu à u drain. A hè una valvula semi-compensata: e pressioni residuali nantu à a linea di ritornu ùn affettanu micca l'impostazione di a valvula mentre aumentanu i valori di pilotamentu.
L'usu di stu tipu di vàlvula hè dunque pussibule in sistemi cù DCV cù una bobina di centru chjusu. A tenuta idraulica hè una caratteristica fundamentale per e valvole overcenter. Per assicurà u megliu rendimentu, Oleoweb fabrica i cumpunenti internu di e so valvule in acciaio d'alta resistenza, indurita è macinata, è, durante u prucessu di produzzione, cuntrolla currettamente e dimensioni è tolleranza geomètrica di l'elementi di sigillatura, è ancu u sigellu stessu a valvula assemblata. sò valvole parti in corpu: tutti i cumpunenti sò allughjati in un manifold idraulicu, una suluzione chì permette di gestisce elevati flussi limitendu l'ingrossu. U manifold hè fattu di acciaio per pressioni di funziunamentu finu à 350 bar (5075) è alta resistenza à l'usura; hè prutettu da a corrosione da u trattamentu di zincatura è hè machinatu nantu à e sei facce per una esecuzione più efficace di u trattamentu di a superficia.
Per l'applicazioni esposte à agenti corrosivi particularmente aggressivi (per esempiu, applicazioni marine) u trattamentu Zinc-Nickel hè dispunibule nantu à dumanda. e valvole sò dispunibuli in taglia BSPP 3/8" per i tassi di flussu di travagliu cunsigliati finu à 40 lpm (10,6 gpm). Diversi campi di calibrazione è rapporti di pilotu. Per un funziunamentu ottimale, hè cunsigliatu di stabilisce e valvole overcenter à un valore di 30%. più altu ch'è a carica massima di travagliu.