Uvalvula solenoidehè un cumpunente basu di l'automatizazione cuntrullata da l'elettromagnetismu. Sta valvula appartene à a categuria di attuatori, chì aghjustanu a direzzione, u flussu, a velocità è altri paràmetri di u mediu (fluid o gas) in sistemi di cuntrollu industriale. E vàlvule solenoidi ponu esse cumminate cù diversi circuiti per ottene un cuntrollu precisu è flessibile. Si trovanu in una varietà di applicazioni, cum'è chjude, liberazione, dosing, dispensing o mischjà fluidi in sistemi di cuntrollu di liquidu è di gas.
U core di una valvula solenoide hè cumpostu da un elettromagnete (bobina) è una valvula. Quandu l'elettromagnete hè energizatu, genera una forza magnetica chì attrae u core di a valvula per compie l'azzione di apertura o di chiusura, cuntrullendu cusì u flussu di fluidu. I valvole solenoidi sò generalmente disinni à azione diretta, pilotata è altri per adattà à e diverse cundizioni di travagliu. Quandu a vàlvula di solenoide à azione diretta hè energizata, a forza elettromagnetica alza u membru di chjusu, è quandu u putere hè disattivatu, a forza di primavera o a pressione media chjude; mentre chì a valvula solenoide operata da pilotu usa a forza elettromagnetica generata da l'energizazione per apre u foru pilotu, facendu chì a pressione di a camera superiore diminuisce rapidamente, furmendu una pressione.
Sicondu i diversi principii di travagliu, i valvole solenoidi ponu esse divisi in azione diretta, azione diretta distribuita è operata pilota. In più, secondu a diffarenza in a struttura di a valvula è i materiali, pò esse divisu in più in parechje subcategories, cum'è a struttura di a membrana à azione diretta, a struttura di a membrana di pilotu, a struttura di pistone à azione diretta, ecc. seguitate i quattru principii di sicurità, applicabilità, affidabilità è ecunumia, è cunsiderà fattori cum'è cundizioni di travagliu, paràmetri pipeline, paràmetri fluidu, è paràmetri prissioni.
A cumpusizioni di materiale di a vàlvula solenoide deve ancu esse cunsiderata quandu selezziunate. In particulare, u corpu di valvula è e parti di sigillatura bisognu di selezziunà i materiali currispundenti secondu u tipu di mediu cuntrullatu (cum'è acqua, gas, oliu, etc.) è l'ambiente (cum'è temperatura, corrosiveness, etc.) per assicurà Compatibilità è durabilità.
E valvole solenoidi sò largamente usate in diversi sistemi d'automatizazione, cum'è u trattamentu di l'acqua, u cuntrollu pneumaticu o idraulicu, l'equipaggiu medicale, a trasfurmazioni di l'alimentariu, etc. Puderanu ottene un cambiamentu rapidu è sicuru, furnisce una alta affidabilità, una longa vita di serviziu è un disignu compactu, è ponu accuratamente. cuntrullà u flussu di media, cusì ghjucà un rolu vitale in sistemi di cuntrollu automaticu.
In generale, capiscenu e funzioni basiche è a cunniscenza di selezzione di e valvole solenoidi hè critica per u so usu currettu in sistemi automatizati. Dopu à i principii di selezzione curretta è cumminendu cù i requisiti di l'applicazione attuale pò assicurà u funziunamentu efficace di a valvula solenoide in u sistema di cuntrollu.
.