U rapportu di pilotu di a valvula di equilibru hè u rapportu di l'area di pilotu è l'area di overflow, chì significa chì stu valore hè ancu uguale à: quandu a molla di vàlvula di equilibriu hè stabilitu à un valore fissu, a pressione necessaria per apre quandu ci hè. senza oliu pilotu è l'oliu pilotu solu apre u rapportu di pressione.
Quandu ùn ci hè micca un oliu di pressione in u portu di l'oliu pilotu, a pressione di apertura equilibrata hè u valore di a molla. Se ùn ci hè micca un fornimentu d'oliu pilotu, a valvula di equilibriu hè aperta da a carica, è a caduta di pressione aumenterà dramaticamente cum'è u flussu aumenta (questu hè ancu usatu per equilibrà a carica). Se l'influenza di a pressione di l'outlet ùn hè micca cunsiderata, a pressione di u pilotu = (valore stabilitu - carica) / rapportu di l'area. Se u pilotu internu hè utilizatu, a pressione d'apertura pò esse stabilita aghjustendu u bullone di a valvula di sollievu.
formula specifica
Pressione di apertura = (pressione impostata - pressione massima di carica) / rapportu pilotu di a valvula
Per una valvula di equilibriu, se u so rapportu di guida di pressione hè 3: 1, ci hè una relazione proporzionale 3: 1 trà l'oliu pilotu è l'area di pressione chì currisponde à u core di a valvula di apertura di l'ingressu d'oliu, cusì a pressione di cuntrollu necessaria per apre u core di valvula. deve esse più bassu, è u cuntrollu U rapportu di prissioni à a prissioni à u quali l 'ogghiu inlet apre u spool hè circa 1: 3.
Ratio di punta
3: 1 (standard) Adatta à e cundizioni cù grandi cambiamenti di carica è stabilità di carichi di machini ingegneria.
8: 1 hè adattatu per e cundizioni induve u requisitu di carica ferma custanti.
Diverse situazioni di travagliu è ambienti necessitanu diverse scelte di rapportu di pressione. Quandu a carica hè simplice è l'interferenza esterna hè chjuca, un grande rapportu di cuntrollu idraulicu hè generalmente sceltu, chì pò riduce u valore di pressione di u pilotu è risparmià energia. In situazioni cù grande interferenza di carica è vibrazione faciule, un rapportu di pressione più chjucu hè generalmente sceltu per assicurà chì i fluttuazioni di pressione di u pilotu ùn pruvucanu micca vibrazioni frequenti di uvalvola di contrapesucore.
1. U flussu pò esse ligeramente più altu ch'è u flussu nominale;
2. Aduprate una valvula cù un rapportu pilotu bassu quantu pussibule, chì hè più stabile;
3. A valvula di equilibriu hè usata per cuntrullà a pressione, micca a velocità;
4. Tutte e pressioni stabilite sò pressioni di apertura;
5. Ùn pò esse usata cum'è valve di succorsu;
6. Stà u più vicinu à l'attuatore quant'è pussibule per impediscenu chì a mangue si sparghje.