Valve usata per cuntrullà u muvimentu è u chjusu di l'attuatore in i dui sensi, rializendu a discesa cuntrullata di a carica chì ùn scappa micca trascinata da u so propiu pesu, cum'è a valvula ùn permette micca alcuna cavitazione di l'attuatore. Hè insensibile à a retropressione è hè dunque utilizatu induve l'overcenters normali ùn funziona micca bè à u cuntrollu di carica, chì permettenu a pressione stabilita da u sistema per esse usata per operare parechji attuatori in serie. I raccordi di flange permettenu chì a valvula sia muntata direttamente nantu à l'attuatore.
I vàlvule BOST di a serie sò valvule doppiu overcenter: anu a funzione di sustene è cuntrullà a discesa di una carica in duie direzzione. E valvole di doppia contrapesu sò aduprate in applicazioni cù carichi bidirezionali di quale hè necessariu di guarantiscenu a stabilità in a pusizione di travagliu è di cuntrullà u so muvimentu valvole sò valvole flangable, vale à dì ponu esse applicate direttamente nantu à l'attuatore (in generale un cilindru idraulicu). Attraversu u flanging, e linee posteriori da u cilindru sò cunnessi à a linea cuntrullata, alimentate in a fase di consegna da un flussu liberu attraversu duie valvole di cuntrollu. E valvole di contrappesa sò valvole pilotate. Powering a linea in u latu oppostu à a carica, a linea pilotu hè operata è gestisce l'apertura parziale di a linea di discesa per permette u cuntrollu di u muvimentu ancu in presenza di carichi gravitazionali è evitendu u fenomenu di cavitation. Grazie à un rapportu di riduzzione trà a linea di carica è a linea di pilotu idraulica (rapportu di pilotu), a pressione necessaria per apre e valve hè più bassu di a pressione di impostazione. A valvola di compensazione doppia pò ancu eseguisce a funzione di prutezzione di u sistema idraulicu è di a struttura meccanica cunnessa à questu, agiscenu cum'è una valvola a prova di scossa quandu i picchi di pressione si verificanu per carichi eccessivi o impatti accidentali. Questa funzione hè pussibule solu se a linea di ritornu in u distributore hè cunnessu à u drain. U hè una valvola di contrapesu semi-compensata: a paràmetra di a valvula ùn hè micca affettata da alcuna pressione residuale nantu à e linee di ritornu, contrapressioni chì invece aumentanu a pressione di pilotu necessaria per apre a valvola. Stu tipu di valvula hè dunque adattatu per a stallazione in sistemi chì includenu distributori cù sliders à centru chjusu, cù usi chjusi in neutru.
A funzione chjave per sustene a carica hè u segellu idraulicu. Per guarantisce u megliu rendimentu in termini di sigillatura, BOST presta una attenzione particulare à a realizazione di i cumpunenti, da a so custruzzione in acciai ad alta resistenza, tempratu è macinatu, à a verificazione dimensionale è geomètrica, è ancu à a prova di l'assemblati. valvula. E valvole di equilibratura sò parti in valvule di corpu: tutti i cumpunenti sò allughjati in un manifold idraulicu, una suluzione chì permette di gestisce i flussi elevati, mantenendu e dimensioni in tuttu. Tutti i manifolds sò fatti d'acciaio, questu permette à e valvole di contrappesa BOST per travaglià cù pressioni finu à 350 bar (5075 PSI) è guarantisci una alta resistenza à l'usura à u benefiziu di a vita utile di a valvula. Per una resistenza adatta à l'azzione di l'agenti corrosivi, u corpu di a valvula è i cumpunenti esterni ùn sò micca sottumessi à u trattamentu di zincu. U corpu di a valvula hè livellatu nantu à tutte e sei superfici per una megliu efficienza di trattamentu. Per l'applicazioni esposte à agenti corrosivi particularmente aggressivi (es. applicazioni marine) u trattamentu zincu-nichel hè dispunibule nantu à dumanda. I valvole sò dispunibuli in dimensioni da BSPP 1/4 "à BSPP 1/2" per capacità di travagliu finu à 60 lpm (15,9 gpm). Inoltre, diversi intervalli di paràmetri è diversi rapporti di pilotu sò dispunibili per adattà megliu à tutti i tipi di applicazioni. Per u funziunamentu ottimali, hè cunsigliatu di calibre a valvula di contrabalance à un valore 30% più altu di a carica massima di travagliu.